29. kesäkuuta 2015

Louis Vuitton Neverfull

Pala unelmaa. Laukku jota olen aina halunnut. 
Jos ihminen tulee todella onnelliseksi tälläisistä "turhuuksista", hänen on mielestäni sellaisia saatava.

Laukku hankittiin Helsingin Louis Vuitton myymälästä. 

Kohteliaat ovimiehet avasivat meille myymälän ovet ja samantien tuli oikein miellyttävä myyjä meitä palvelemaan. 
Tiesin heti että halusin juuri tämän laukun, mutta katsottiin mieheni kanssa myös kokoa pienempää laukkua. Siinä olisi ollut vetoketju. Päädyttiin kuitenkin tähän suurempaan malliin, mahtuu sitten kisamatkoillekin matkatavarat kassiin :) Tässä laukussa tulee mukana myös ihana Pochette. Jos olisi yöelämää, tämä kiikkuisi taatusti ranteessani :D

Tämän laukun kun sain myymälässä olalleni, se oli siinä. Rakkautta ensi silmäyksellä :) 
Myös mieheni tykästyi kovin tähän laukkuun, eritoten kuosiin.

Laukkua ei saatu vielä samantien mukaamme, vaan laukku jäi sinne vielä painatukseen. Laukkuun painettaisiin minun nimikirjaimeni. 
Laukun hintaan nimittäin saa laukkuun painatetut omat nimikirjaimensa. Nämä tietenkin halusin!
Sain ihan itse valita fontin ja painatuksen värin. Eihän minulle tietenkään kelvannut mikään muu kuin pinkki.

Yhden yön jouduin siis vielä nukkumaan ilman laukkuani. 
Seuraavana päivänä menimme laukkua myymälästä hakemaan. Tuttuun tyyliin ovimiehet avasivat  meille myymälän ovet ja toivottivat tervetulleiksi. 
Laukkuni tuotiinkin minulle heti. Oli se upea. Nimikirjaimet sopivat laukkuun todella upeasti.

Myyjä pakkasi laukun hyvin laatikkoon ja suureen paperiseen pussiin.
Mietin että mua kyllä ihan pikkusen hävettää kulkea näin suuren Vuitton kassin kanssa Helsingin keskustassa ;)








Hintavahan tämä laukku toki oli, mutta mehän ollaankin oikein superisti säästetty rahaa, kun ei juoda ollenkaan alkoholia, saati käydä baareissa.
Minä en myöskään syö ollenkaan karkkia. Pelkkää säästöä siis koko elämä :D
Tässä kohtaa ei sitten puhuta mun harrastusvarusteista, saati kisamaksuista :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti